trešdiena, 2010. gada 20. oktobris

Svešvalodu klubi SPPA


- Ieva: „Sveiks, Jāni! Vai arī Tu apmeklēsi kādu no svešvalodu klubiem SPPA?”

- Jānis: „Es? Kāpēc man vajadzētu to darīt? Es pat nezinu, ko tādos klubos dara!”

- I. : „Esmu dzirdējusi, ka tajos varēs tuvāk iepazīt angļu, vācu, itāliešu, franču un spāņu kultūru, nogaršot un pat pagatavot kādu tradicionālo ēdienu, piemēram, itāļu klubā – pastu. Klubos varēšot skatīties un apspriest filmas, iemācīties kādu noderīgu valodas frāzi vai parunāt ar citiem valodas pratējiem. Būšot iespēja iepazīt Lielbritānijas, Vācijas, Itālijas, Francijas un Spānijas ievērojamākās vietas un cilvēkus. Esmu nolēmusi spāņu klubā pastāstīt par savu skaisto ceļojumu uz Barselonu.

- J.: ”Hmm, filmas un garšīgi ēdieni man patiktu, bet tad es varu apmeklēt tikai angļu klubu, jo citas valodas neprotu. Būs jāiztiek ar angļu tēju, uz īstu itāļu picu laikam varu necerēt...”

- I.: ”Jāni, nav iemesla uztraukumam! Klubu var apmeklēt arī bez valodas zināšanām.”

- J.: „Tad gan es labprāt aizietu! Diez, kāda būs dalības maksa?”

- I.: „Klubi visiem ir bez maksas! Un tur būšot studenti arī no citām augstskolām!”

- J.: „Šķiet, ka Tu mani būsi pārliecinājusi. Kur es varu pieteikties? ”

- I. : „Pieteikties var, zvanot uz tālr. 67506257 vai pa e-pastu: kursi@sppa.lv

- J.: „Tad tiekamies valodu klubā!”

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru